:: Yang Pertama



Rasanya kira ini adalah entry aku yang pertama untuk tahun 2010. Pastinya, kalian bosan dengan kelakuan ku yang acap kali lewat mengemaskini entry ini. Apakan daya sekali lagi alasan kesibukan menjadi faktor utama. Bukan tidak rindu untuk menulis tetapi entahlah sukar untuk aku menjawab acap kali bertandang kemari.

Aah..biarkan. Apa yang penting, aku masih menulis. Berkunjung ke Pesta Buku di PWTC pada bulan mac lalu membuat aku terasa dihargai kerna ada yang masih setia membaca blogku ini. Thanks kepada shida, teman unit komunikasi korporat diatas pengakuannya dan beberapa teman lain. Aku amat menghargainya.

Alhamdulilah, sebenarnya dalam sebulan dua ini, aku kembali di sini. Mengemaskan kembali blog ini terutama dari segi rekabentuknya. Namun banyak yang perlu aku lakukan lagi untuk mengembalikan saat kegemilangan blog Bro SHy dahulu. Usai semester 2 master ku atau S2 berakhir minggu lalu, alhamdulilah, banyak masa lapang yang mungkin boleh diinfakkan kepada blog ini. Insya Allah, ku pohon agar kalian tidak jemu membaca catatan usang ku ini. Sekadar itu, untuk hari ini. Jumpa di lain waktu.


0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes