:: Demam Denggi


Sudah hampir seminggu sudah aku dilanda ujian maha dasyat ni. Kepala pun pusing sebab banyak sangat tidur. Demam yang kejap kebah kejap sakit balik menyebabkan banyak rancangan aku tergendala dan gagal.  habis badan aku diseliputi bintik-bintik merah macam mutant lak. Cuma aku tak power je; power hanya untuk tidur lebih 8 jam sehari. Sakit bukan kepalang. Bayangkan tak kala kaki dan tangan rasa sejuk, kepala dan badan rasa panas berdenyut. Orang kata sakit ni takda antidot atau penawar lagi. huhuhu rasa nak mati pun ada. Panas giler. Di saat ini, aku dok teringat kat si dia. Entahla...adakah dia ingat lagi pada aku yela orang dah ada orang baru...huhuhu

Ya Allah sembuhkan lah aku.

Hari ini aku dapat tawaran. Tawaran apa? tawaran masuk wad. huhuhu doakan aku cepat sembuh.

2 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes