:: Kembalinya Sang Hambali


Setelah hampir 2 minggu aku bergelar pesakit demam denggi, akhirnya hari ini aku dapat kembali bertugas. Yela...baru 2 minggu masuk kerja, dah masuk hospital. Jadi terpaksa la sambut tahun baru dalam keadaan begitu. Sedar tak sedar sudah masuk tahun 2009. Tahun 2008 sudah pergi meninggalkan kita semua. Entahlah tahun 2008 sebenarnya tahun yang agak tak kena bagi aku. Pada mulanya aku sendiri tak menyedari.

Namun, setelah diimbas kembali ya...memang betul. erm..tahun lepas sahaja, sudah 2 kali aku masuk hospital. Kemudian dipindahkan ke Unit penerbitan, erm...diberi notis dan paling teruk erm...ditinggalkan oleh orang yang kita sayangi dan lastly kena denggi huh!. Kalau diikutkan, pada waktu begini aku sudah bergelar tunangan orang dan bakal menjadi suami pada tahun 2009.

Penat dan sedih bila mengenangkan semuanya. Namun, aku harus atau lebih tepat wajib bangkit kembali. Aku berharap tahun baru ni merupakan tahun kebangkitan aku kembali. Moga Allah beri aku peluang untuk berjaya dan memurahkan rezeki yang melimpah ruah kepada aku.

Ya Allah berikanlah pada insanmu yang tiada daya ini kekuatan dan kelebihan dari rahmatMu yang melimpah ruah.amin

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes