:: SUprise!!



Terkejut!!! perasaanku bercampur terharu....


Tak sangka ada yang masih sudi meraikan hari lahir ku yang terbaru. Beberapa minit selepas genap umurku yang ke 2_, aku dikejutkan dengan sebuah kek hari lahir bersama 2 batang lilin yang sangat comel. Terkesima seketika....

Rasa nak menangis pun ada namun dalam hati melonjak gembira. Terima kasih sangat-sangat. Aku Amat menghargainya terutamanya pada mastermind yang belum boleh dedahkan namanya lagi. Cukup istimewa!.

Inilah kali pertama jika tak salah aku, inilah kali pertama aku memotong kek hari lahir dan meniup lilin kek hari lahir . Sebelum ini, potong kek hari lahir yang dibeli sendiri sahaja. hehehe

Terima kasih kepada Dia dan mereka yang lain yang terlibat. Thanks a lot!. Moga Allah berikan ganjaran yang terbaik buat kalian. ameen.

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes