:: Sudah Jatuh Ditimpa Tangga


Aduhai....apalah nasib ku ini. Selepas aku diberikan notis tamat perkhidmatan, giliran berita buruk ke dua menimpa aku. Kali ini datang dari orang yang aku sayang dan cintai. Si dia menarik diri dari hubungan yang telah berusia 3 tahun. Hanya selangkah sahaja lagi, erm...bulan disember ini, aku akan ke kelantan untuk mengikat dan menyunting si dia sebagi suri hidup aku.

Namun apakan daya, dia memilih orang lain. Entahlah apa hebat sangat orang itu sedangkan sepanjang aku bersama dia, aku sanggup buat apa sahaja untuk membahagiakan dia.Kedatangan aku ke KL adalah untuk bersama dekat dengan dia. Entahla...kami tidak bergaduh , entah tiba-tiba sahaja dia berubah. Adakah sebab aku diberhentikan kerja?. Terpaksa bermula dari kosong kembali. aduh...sakitnya!!

Hati aku hancur. Separuh diriku lemah. Jika sebelum ini aku berusaha bersungguh untuk cari kerja lain demi dia....tetapi.....

Aku sedih, terkilan, jauh dalam hatiku...pedih...bagaikan hati dicincang lumat. Tiada daya aku untuk bergerak....Ya Allah!

kenapa perlu kau pergi? bukankah kita telah berjanji untuk bersama...? 

:_(

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes