:: KL! aku pulang!

Sungai Mersing (Photo By Saiful Azman HJ Bidin)

Selepas menambah hampir 2 pinggan bihun di hotel, kami terus ke stesyen bagi mengambil peralatan pengujian. Peralatan perngujian itu bernilai hampir setengah juta tau!. Mujurlah ramai orang tak tahu nilai sebenar peralatan itu.

Kami bertolak sekitar jam 11 pagi. Kali ini rizal menawarkan diri untuk memandu. Perjalananan ke KL mengambil masa hampir 6 jam. Kami hanya berhenti sebentar di Kluang, air keroh dan nilai untuk solat dan mengisi minyak. Sedih hendak meninggalkan mersing. Terasa seronok pula berada di sini berbanding Labuan dan Kota kinabalu yang pernah aku kunjungi. Di sini makanan dan suasananya begitu selesa dengan ku.

Kami sampai lewat jam 430 petang di Pernec, Ulu Klang. Kira-kira hampir jam 6, adikku datang menjumput aku di pernec.

Alhamdulilah, sampai juga aku di rumah. Fahmi mengajak untuk menonton wayang. Oleh kerana terasa keletihan, aku tangguhkan ke malam esok sahaja.

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes