::Balik Kampung!!

Pagi ini aku masih sibuk mengerjakan kerja yang tidak siap sebelum berangkat pulang. Bos pulak makin menambah lak kerja aku. Takpalah buat yang mana mudah dan urgent dulu. Positif!.

Petang pula, aku ke damasara sebentar untuk menyampaikan sesuatu. Apa? Biarlah rahsia bak kata abg ali dalam blognya. Hahaha....hajat sebentar menjangkau sampai ke asar. Aku pulang ke pejabat terus untuk mengambil laptop dan terus pelang. Hajat untuk pulang ke kampung dengan lebih cepat tidak kesampaian kerana adik aku masih berada di KL Sentral untuk membeli tiket kapal terbang mak dan abah ke penang. Aku mengambil kesempatan untuk singgah di carrefour untuk membeli sandal. Malas nak beli kasut, aku lebih selesa dengan imej santai, mudah, kemas dan relaks.

Mak call menasihatkan agar tidak pulang malam ini kerana risau aku dan adik masih letih.Bertuahnya aku kerna masih ada ibu bapa yang prihatin. Syukur padamu Allah. Pada awalnya kami hendak pulang selepas subuh keesokkanya namun berubah fikiran setelah rasa letih mudah padam dari tubuh kami yang gagah perkasa ini. Jam 930 malam kami berdua mula bergerak meluncur bersama sang merah kesayanganku. Kami tiba tika hampir jam 1230 malam.
Alhamdulilah. Sesudah sampai tak sangka ada lagi orang yng risau tentang aku.

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes