:: Hujan Isnin

hari ini buat pertama kalinya, aku mengikuti perjumpaan bulanan syarikat. Memang ramai yang hadir dan memang ramai wajah yang aku tidak kenali. Masakan tidak, hampir semua kakitangan anak-anak syarikat hadir. Perjumpaan kali ini agak istimewa kerna ia merupakan perjumpaan yang pertama aku dan pertama dalam tahun ini.

Hampir Kemalangan?

Selepas waktu kerja, kau sudah berjanji untuk bertemu abg ali di Restoren kg Pandan tak jauh dari Dawama. Sewaktu hendak keluar, aku sudah melihat kiri dan kanan. so Di sebelah kanan aku memang tiada kenderaan, hanya disebelah kiri sahaja. Jadi aku masuk la perlahan-lahan ke jalan. Entah bagaimana, tiba-tiaba datang motor berada di hadapan aku yang datang dari arah sebelah kanan aku. Datang hon pula. yela....sudah namapk aku keluar, perlahan la....tiba-tiab aku pula dimarahi, erm...sudah la hujan. Aku yakin aku tak salah. Entahla aku biarkan je...dia.

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes