:: Ziarah Ke Seksyen 10


Semalam aku sempat singgah ke ITNM. Pada mulanya hanya untuk bertemu hidayat tetapi sudah jadi macam reunion pula. Terbayang-bayang saat kali pertama melangkah masuk ke ITNM. Masa tu aku kenal seorang je iaitu Cik Rohaizah tetapi orangnya belum bertemu. Dalam fikiran aku bayangkan seorang wanita bertudung labuh yang agak ramah sewaktu sessi temuduga lalu. Sebab semasa sesi itu , dia kata dia dari HR. Rupanya tersilap orang. Wanita bertudung labuh itu rupanya huda. nasib baik tak panggil nama rohaizah hehehe. Apa cerita gegurl ye sekarang? boboy nak tau gak cewah.....sibuk kira duit kat bank negara kot wakakaka....gurau-gurau.

Seronok bekerja di ITNM terutama masa PPA11. Hanya mereka yang sertai betul-betul tahu kemanisan ukhwah masa tu. Rugilah En Khair lambat masuk hehehe. Mulanya datang nak ambil bil tetapi sampai ke isyak pula jadinya. Jadi berbuka puasa pun pada waktu isyak. Mujur ada minuman lebih yang dipelawa oleh kak kiah. Erm rindu masakan kak kiah ye.

Ya Allah hindari daripada kami buruk sangka dan dendam, perkukuh ukwah kami ini.

2 comments:

Enche's said...

wah makin byk cerita kat sini. Seronok berkunjung.

Saiful Azman Hj Bidin said...

iyerker? terima kasih so rajin-rajin la menjenguk ke sini...ye

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes