:: Panggilan dari Shah Alam



Dalam sibuk mengemaskini blog, tiba-tiba dapat sms daripada kak sri diah. Tak sangka dia es-em-es aku. Terkejut aku dibuatnya. Almaklum seorang penulis hebat menghubungi aku. (Yela...kalau enche lah tak kisah, dia kenal ramai artis, mesti tak heran :P).

Lantas terus aku membalas es-em-es dia dengan hati gumbira. Tak lama kemudian, tak sangka dia menelefon aku. Dari suaranya, orangnya mesra, ceria dan bersemangat serta punyai naluri seorang ibu ( sempat memberi nasihat kepada aku).

Aku kenal Kak sri sejak mula menulis blog lagi iaitu sejak tahun 2005. Kami tak pernah berhubung melalui suara hanya melalui internet sahaja. Namun, sejak mula bekerja, aku semakin sibuk untuk menghubungi kak sri. Alhamdulilah, hari ini Allah memberi aku peluang.

Gambar : Siti dengan Kak Sri Diah (kanan)

Ya Allah, ampunkanlah dosa hambamu yang hina ini lagi daif ini..

0 comments:

Copyright © Aku Azman - Blogger Theme by BloggerThemes